V času globalizacije, času povezovanja slovenskega trga s tujimi, venomer prihaja do stika med posameznimi kulturami. Potrebno se je zavedati, da kulturološke značilnosti, prej kot ekonomske lahko naredijo razliko v uspešnosti organizacije, predvsem zaradi kulturne raznolikosti ali pa konfliktnih vrednot.
Pri predmetu se boste seznanili z osnovnim pojmom komuniciranja in komunikacijskimi procesi ter kako komunicirati v stiku z drugimi kulturami. Seznanili se boste s komunikacijskimi procesi v organizaciji in strateškimi vidiki oblikovanja komunikacijskih procesov v organizaciji, načini in metodami komuniciranja ter oblikovanja in posredovanja sporočil, komuniciranjem s poslovnimi partnerji, pogajanji, predstavitvami, kulturološkimi razlikami v mednarodnih poslovnih stikih, lobiranjem, poslovnim bontonom, kulturo in etiko v komuniciranju ter posebnostmi posameznih civilizacijskih in kulturnih entitet.
Zaradi čedalje večjega povezovanja s tujimi trgi in potrebe po poznavanju poslovnega in prav tako neformalnega komuniciranja z drugimi kulturami, predstavlja ta predmet velik doprinos ter konkurenčno prednost za vas ob vstopu in delovanju na trgu dela.