Študentke in študente vabimo, da čim prej po izpolnitvi pogojev za napredovanje uredite vpis v višji letnik. Pogoji za vpis oz. napredovanje v višji letnik so objavljeni tudi na spletni strani:
- I. stopnja – VS študijski program Gospodarska in tehniška logistika
- I. stopnja – UN študijski program Logistika sistemov
- II.stopnja – MAG študijski program Logistika sistemov
- III. stopnja- DR študijski program Logistika sistemov
Termini vpisov:
od 18. avgusta do najkasneje 30. septembra 2015. Po tem datumu vpis na fakulteto ne bo več mogoč.
ŠTUDENTI BOSTE VPISNO DOKUMENTACIJO POSLALI NA NASLOV: FAKULTETA ZA LOGISTIKO, MARIBORSKA CESTA 7, 3000 CELJE, oziroma OSEBNO PRINESLI V REFERAT V ČASU URADNIH UR. IZVEN URADNIH UR JE MOGOČE DOKUMENTACIJO ODLOŽITI V PREDALČNIK, KI SE NAHAJA POLEG REFERATA.
Popolna vpisna dokumentacija zajema:
1. študentsko izkaznico,
2. podpisan vpisni list,
3. izpolnjen in podpisan predmetnik:
- 2. letnik visokošolski strokovni program
- 3. letnik visokošolski strokovni program
- 2. letnik univerzitetni program
- 3. letnik univerzitetni program
- 2. letnik magistrski program
- 2. letnik doktorski program
- 3. letnik doktorski program
4. izpolnjeno in podpisano Pogodbo o izvedbi organiziranega izrednega študija in načinu plačevanja stroškov izobraževanja v študijskem letu 2015/2016 v dveh izvodih – velja za izredne študente,
5. Izjavo plačnika o plačniku stroškov študija v primeru, da bo stroške študija poravnala pravna oseba – velja za izredne študente,
6. Izjavo poroka – velja za izredne študente.
Vpisni stroški se poravnajo v enem obroku v roku osmih dni po izstavitvi računa.
Za plačilo vpisnine in šolnine v primeru, ko stroške študija poravna študent sam, odgovarja tudi porok, razen kadar se stroški v celoti plačajo ob vpisu – velja za izredne študente.
Več o splošnih pogojih plačevanja šolnin in prispevkov za študij na http://www.um.si/studij/financiranje/splosni-pogoji-placevanja-na-um/Strani/default.aspx.
Vpis lahko opravi tudi druga oseba, ki mora vpisni dokumentaciji priložiti študentovo pooblastilo, kopije osebnih dokumentov in vse ostale zahtevane dokumente za vpis.
Vpisni list
Vpisni list izpolnite v elektronski obliki. Kreirate ga na polju AIPS pod e-vpis.
Pred izpisom e-vpisnega lista mora študent v celoti izpolniti anketo, drugače e-vpis ni mogoč.
Vpisni stroški za redni/izredni študij 1.,2. in 3. stopnje študija
Cenik je bil potrjen na seji Upravnega odbora Univerze v Mariboru, dne 7. 4. 2015 in 12. 6. 2015 in na seji Poslovodnega odbora FL UM dne, 11. 5. 2015 za študijsko leto 2015/2016.
Šolnina
Študent lahko šolnino poravna v enem oz. treh obrokih. Zneski šolnine za študijsko leto 2015/16 so zajeti v spodnji tabeli:
Za študente, ki plačujete šolnino v obrokih velja, da poravnate:
1. obrok 8 dni po vpisu in izdaji računa,
2. obrok 90 dni po vpisu in izdaji računa,
3. obrok 180 dni po vpisu in izdaji računa.
Članica UM mora v skladu z določili Statuta Univerze v Mariboru s študentom ob vpisu skleniti pogodbo o izvedbi organiziranega izrednega študija in načinu plačevanja stroškov izobraževanja v študijskem letu 2015/2016. Pogodbo izpolnijo vsi izredni študenti, ne glede na to, ali so samoplačniki ali jim šolnino poravna pravna oseba. Študenti, katerim bo šolnino poravnala pravna oseba, morajo prinesti na vpis še Izjavo plačnika o plačilu stroškov študija. V primeru plačila šolnine na obroke pa še Izjavo poroka. Prosimo vas, da:
- pogodbo natančno preberete,
- ustrezno izpolnite oz. obkrožite ter podpišete.
Pogodba izredni študenti (2., 3. letnik VS, UN, MAG – prvi vpis 2015/2016)
Pogodba (izredni doktorski študij, prvi vpis 2015/2016)
Za vpis v 3. letnik upoštevajte še:
Študenti, ki elektronske izbire modula niste opravili
- bo Komisija za študijske zadeve določila manjkajoče obveznosti,
- se boste v višji letnik lahko vpisovali od 17. septembra 2015 dalje. Do tedaj ne bo možno prejeti potrdil o vpisu.
Ostali študenti prejmete potrdila o vpisu in ostalo dokumentacijo v roku 7 delovnih dni od prejema vpisne dokumentacije.
Referat za študentske zadeve Fakultete za logistiko UM