Arhiv

Študentski projekti po kreativni poti do praktičnega znanja “Dodajanje novih prodajnih poti in uvedba nove tehnologije označevanja pošiljk”

K zasnovi in izvajanju projekta so družno pristopili podjetje RECA d.o.o., Fakulteta za logistiko Univerze v Mariboru, Ekonomsko poslovna fakulteta Univerze v Mariboru, Fakulteta za strojništvo Univerze v Mariboru in Fakulteta za računalništvo in informatiko Univerze v Mariboru. Del praktičnega dela se bo izvajalo v podjetju RECA in pri njihovih strankah.

V RECA d.o.o. tržijo storitve trženja pritrdilnih elementov, orodij, potrošnega materiala le preko komercialistov na terenu. Opažajo, da takšno poslovanje slabša odzivnost do strank, fleksibilnost prilagajanja ponudbe povpraševanju in niža kakovost ter viša ceno storitev strankam. Dodatno opažajo, da komercialisti niso vedno prisotni pri strankah, prodaja na drobno za končne kupce se ne izvaja, spletna prodaja ni na voljo, itd. V podjetju se zavedajo da bi vsaka sprememba na prodajnih poteh vplivala na logistični sistem, preko katerega strankam dostavljajo blago. Želijo si, da nove prodajne poti ne bi povečale potrebe po logističnih virih, ampak da bi povečali izkoriščenost obstoječih. V podjetju predpostavljajo, da bi nove prodajne poti povečale obseg poslovanja, dodale nova delovna mesta, povzročile uvajanje novih (zelenih) tehnologij ipd. Ker se v podjetju zbirajo znanja in izkušnje iz vitke logistike, vidijo potencial tudi na področju trženja svetovanja. Nove prodajne poti bodo zahtevale prenovo logistične platforme in pohitritev pošiljk. Potreben je razmislek o prednostih/slabostih trenutnega označevanja transportno logističnih enot. Podjetje je odprto za predloge, ki bi morali izboljšati trenutne lastnosti materialnega toka in dodajati novo vrednost za njihove stranke.

Cilji projekta:

  • določiti eno ali več za podjetje Reca primernih prodajnih poti;
  • definirati model enotne logistične platforme za podporo prodajnim in marketinškim aktivnostim;
  • pripraviti projekt dodajanja prodajnih poti (ene ali več) obstoječemu načinu trženja in uvedbe novega načina označevanja pošiljk;
  • pridobitev novih znanj s strani študentov;
  • povezati se med fakultetami in ustvariti močan temelj bodočemu sodelovanju.

V projektu je inovativno že nastalo delovno okolje. Ciljno namreč povezujemo strokovnjake s področja logistike, računalništva, ekonomsko poslovnih ved in strojništva, ki bodo lahko problem celovito obdelali ob podpori strokovnjakov iz podjetja Reca. Inovativne storitve, ki jih trži podjetje Reca, zahtevajo tudi inovativno storitev trženja, ki je ni mogoče prenesti iz okolja drugih podjetij. Inovativno bo tudi kreiranje enotne logistične platforme za obstoječega in enega ali več novih tržnih kanalov, ker to ni običajna praksa.

Rezultati projekta bodo služili kot preliminarna raziskava za dopolnitev tržnih poti, razvijanje logistične platforme, vsebinsko prenovo označevanja pošiljk in tehnično realizacijo predlaganih sprememb. Rezultati projekta bodo podali smernice razvoja podpornega okolja za nudenje inovativnih logističnih storitev podjetja Reca d.o.o. in nadaljnjih raziskovanih aktivnosti.

Sestanek RECA

Ostale novice