Temeljni namen projekta je izboljšanje celotnega poslovanja podjetja in same organiziranosti podjetja. Gre za malo podjetje, ki ima 9 zaposlenih. Glavna dejavnost podjetja je prodaja in izvajanje storitev elektroinštalacij in strojnih inštalacij. Zraven tega nudijo še servisne storitve. Prav tako imajo na sedežu podjetja trgovino, kjer prodajajo tovrstne izdelke. Njihova ciljna skupina so posamezniki, ki potrebujejo grobo in/ali fino elektroinštalacijo in strojne inštalacije, ter tudi pravne osebe ali kakšna druga združenja, kadar gre za izvajanje del na večjih projektih. Podjetje zaznava težave pri izvajanju storitev, pri čemer so najpogostejše in najbolj moteče naslednje: nepravočasna dobava potrebnega materiala za izvajanje del (s tem prihaja do zastojev na delovnih objektih), prevelik obseg zalog, nezadostno sodelovanje in organizacija dela znotraj podjetja, kar vodi do nizke ravni pri sinhronizaciji dela med prodajo, nabavo, izvedbo montaže itd.).
Na temelju opredeljenih izhodišč za reševanje problemov in opravljenega dosedanjega dela smo ugotovili, da problemi izhajajo iz tega, ker podjetje nima zarisane celovite organizacijske strukture podjetja ter celovito opredeljenih točnih opisov delovnih mest in s tem odgovornosti posameznikov. problem podjetja pa je predvsem sama narava dejavnosti, ki jo opravljajo. V okviru identificiranih problemov, bomo na temelju kritične analize in razgovorov v podjetju podali možne rešitve in predloge za izboljšanje organiziranosti, ki podpira izvajanje storitev v podjetju. Vsak študent je pri tem dobil točno dodeljeno nalogo, ki jo mora v okviru tega projekta opraviti. Glede na področje, ki mu je dodeljeno, mora tako zanj opraviti kritično analizo in podati predloge za izboljšavo. Te predloge bomo nato združili v celoto. Ob tem bodo študentje dobili praktične izkušnje in kompetence. Podjetje pa bo ob tem dobilo inovativne rešitve in ideje za izboljšanje poslovanja. Do sedaj smo že oblikovali prve predloge za izboljševanje poslovanja. Med temi so: zaris različnih oblik organizacijskih struktur, sodelovanje na lokalnih prireditvah, reorganizacija dela itd. Študentje, delovni mentor in pedagoška mentorja, redno sestankujemo in tako medsebojno izmenjujemo pomembne informacije, za potrebe nemotenega dela na projektu.